12:45 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سیستم پرداخت

راه دور زدن تحریم‌های آمریکا از چین می‌گذرد
پایگاه خبری راد: روزنامه هندو نوشت تحریم‌های آمریکا بر ضد ایران می‌تواند بر استفاده از دلار در سراسر جهان اثر بگذارد.
راه‌های اروپا و ایران برای حفظ روابط بانکی و مالی
پایگاه خبری راد: ممکن است سوئیفت به خاطر تحریم‌های آمریکا مجبور شود دسترسی ایران به این سیستم را در آبان ماه قطع کند، اما راهکارهایی برای تداوم همکاری بانکی ایران و اروپا وجود دارد.
آلمان از سوئیفت خواست به سلطه دلار پایان دهد
پایگاه خبری راد: وزیر امور خارجه آلمان از اتحادیه اروپا خواست خود را از وابستگی به آمریکا رها کند و کانال بین المللی پرداخت خود را توسعه دهد.
تورم ونزوئلا از ۸۲ هزار درصد گذشت
پایگاه خبری راد: کنگره مخالفان ونزوئلا اعلام کرد تورم 12 ماه منتهی به ماه ژوئیه به ۸۲۷۶۶ درصد رسیده است.
آمریکا با استفاده از دلار به عنوان سلاح، اشتباه بزرگی مرتکب می‌شود
پایگاه خبری راد: ولادمیر پوتین- رئیس جمهور آمریکا- گفت: استفاده از سیستم پرداخت برای مقاصد سیاسی باعث تضعیف دلار به عنوان ارز جهانی خواهد شد.
به جای ۳ صفر، ۵ صفر از پول ونزوئلا حذف خواهد شد
پایگاه خبری راد: نیکلاس مادورو - رئیس جمهور ونزوئلا - که کشوروش با تورم عجیبی مواجه است گفت به جای حذف ۳ صفر، ۵ صفر از پول این کشور حذف خواهد شد.
امکان سرقت پسورد از طریق دمای انگشتان
پایگاه خبری راد: اخیرا برخی پژوهشگران، نسبت به امکان استخراج اطلاعات کاربران از طریق حرارت باقی‌مانده از انگشتان دست بر صفحه کلید (کیبورد) هشدار دادند.
زنگ خطر سایت‌های پیش‌فروش کالا به صدا درآمد
پایگاه خبری راد: اخیراً با توجه به افزایش برخی کالاهای سرمایه‌ای، برخی سوءاستفاده کنندگان فضای مجازی با طراحی و ایجاد سایت‌های جعلی و پیش‌فروش کالاهایی نظیر سکه، خودرو و نظایر آنها به قیمت پایین‌تر از بازار به کلاهبرداری از شهروندان اقدام می‌کنند.
سرقت از طـریق قبـض موبـایل
پایگاه خبری راد: پرداخت WAP، یک روش پرداخت موبایل است که هزینه‌ها را به صورت مستقیم به قبض تلفن همراه کاربر منتقل می‌کند به نحوی که کاربر نیازی به ثبت کارت بانکی یا تعیین اطلاعات ورود به حساب کاربری ندارد؛ تروجان‌ها با سوءاستفاده از این قابلیت می‌توانند مبالغی را از کاربران به سرقت ببرند.
بزرگترین شبکه اجتماعی روسیه پرداخت الکترونیکی راه‌اندازی کرد
پایگاه خبری راد: بزرگترین شبکه اجتماعی روسیه «وکانتکته» پلت‌فرم پرداخت الکترونیکی خود را در اختیار کاربران قرار داد.
بازگشت هند به سیستم پرداخت روپیه برای خرید نفت ایران
پایگاه خبری راد: دو منبع دولتی هندی به رویترز اظهار کردند: اقدام هند به دنبال احیا یک مکانیسم تجارت روپیه برای تسویه بخشی از پول واردات نفت از ایران به دلیل نگرانی از مسدود شدن کانال‌های خارجی تحت فشار تحریم‌های آمریکا است.
روسیه به فکر جایگزینی برای سوئیفت
پایگاه خبری راد: رئیس بانک مرکزی روسیه گفت این کشور سیستم انتقال مالی مخصوص به خود را برای محفوظ ماندن از تحریم های احتمالی آمریکا ایجاد خواهد کرد.
روسیه به فکر جایگزینی برای سوئیفت
پایگاه خبری راد: رئیس بانک مرکزی روسیه گفت این کشور سیستم انتقال مالی مخصوص به خود را برای محفوظ ماندن از تحریم های احتمالی آمریکا ایجاد خواهد کرد.
قدرت تحریم‌های آمریکا در حال محدود شدن است
پایگاه خبری راد: بلومبرگ در گزارشی نوشت: پاسخ‌های جهانی به تصمیم ترامپ در خصوص توافق هسته ای ایران نشان داد آمریکا تا همیشه سرپرست اقتصاد جهانی نخواهد بود.
با واردات قالب های خودرو از خارج؛ باید خودروساز شدن را فراموش کنیم
پایگاه خبری راد: چنانچه قرار باشد قالب‌ها و قطعات هر خودرو از خارج وارد شود، دیگر نمی‌توانیم صاحب خودرو شویم چراکه بهای تمام شده آن بسیار بالا خواهد بود. باید برای خودروساز شدن، تکنولوژی و تولید کارخانه مادر را در کشور داشته باشیم و در این زمینه خودکفا شویم.